Zarządzający placówkami uznają konieczność działań marketingowych i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Dowiedz się, jak się rozwijać z tym obszarze.

Satysfakcja z pracy

Jak podnosić poziom satysfakcji z pracy

Raport diagnozujący poziom satysfakcji dyrektorów polskich szpitali m.in. z pełnionej funkcji i rozwoju zawodowego, środowiska pracy czy realizacji celów szpitala jest dobrą okazją do dyskusji o tym, co jest priorytetem w pracy menedżera i jaka jest hierarchia ważności w pracy kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Oto szczegóły.

Reklama placówki medycznej

Jak możesz reklamować placówkę

Pacjenci coraz częściej decydują się na leczenie w prywatnych placówkach medycznych. Chociaż obecnie placówki medyczne nie muszą obawiać się braku pacjentów, mimo wszystko możesz zastanawiać się, w jaki sposób – chcąc się wyróżnić na rynku – informować o swoich usługach. Sprawdź, co jest dozwolone?

Lekarz

Dlaczego lekarz musi zdobyć zaufanie pacjenta

Zdobycie zaufania pacjenta jest jednym z największych wyzwań każdego podmiotu leczniczego. Jest to wyzwanie tym większe, że na zaufanie często trzeba długo pracować, ale można je błyskawicznie stracić. Poznaj sposoby, które w tym pomogą.

Badanie rynku usług medycznych

Jak badać rynek usług medycznych

Zarządzanie placówką medyczną wymusza dbałość o utrzymanie płynności finansowej i rentowności, zwłaszcza w podmiotach niepublicznych, często borykających się z dodatkowymi kosztami (leasingu sprzętu i wynajmu pomieszczeń na gabinety). Jak prowadzić analizy, które pomogą Ci planować sprzedaż usług?

Jak sobie radzić z nadmiarem zadań w pracy

Jak sobie radzić z nadmiarem zadań w pracy

W sektorze ochrony zdrowia, szczególnie na stanowiskach medycznych, często dochodzi do wypalenia zawodowego. Wśród personelu niemedycznego w dużej mierze zależy to nie tylko od umiejętności tworzenia relacji w miejscu pracy, organizacji swojego czasu, lecz także od automotywacji zawodowej czy relacji z przełożonym. Jak sobie radzić z organizacją zadań w pracy?

Personel medyczny

Jak rozpowszechniać wizerunek pracowników

Strona internetowa placówki medycznej to obecnie podstawowe źródło informacji dla pacjenta. W celu jej uatrakcyjnienia nierzadko dochodzi do udostępnienia zdjęć personelu medycznego. Pamiętaj, że rozpowszechnianie wizerunku pracowników i współpracowników wymaga ich zgody. Dowiedz się kiedy jest ona niezbędna i w jakiej formie powinna zostać wyrażona?

Rentowność placówki medycznej

Jak zwiększyć rentowność gabinetu

Ponieważ branża medyczna staje się coraz bardziej konkurencyjna, ważne jest, aby specjaliści skupili się na zapewnieniu doskonałej opieki nad pacjentem, przy jednoczesnej redukcji kosztów w swoich praktykach. Co może uczynić praktykę bardziej opłacalną?

Lojalność pacjentów

Jak analizować lojalność pacjentów

Wiedza o pacjentach i ich potrzebach oraz bieżące analizowanie struktury pacjentów daje konkretny ogląd sytuacji i pozwala na wyciągnięcie wniosków, które pomogą lepiej zarządzać placówką i relacjami z pacjentami. Jak zatem wartościować pacjentów na podstawie wielkości ich wydatków?

organizacja pracy gabinetu lekarskiego

Jakie działania mogą poprawić organizację pracy gabinetu lekarskiego

Przejrzysta i profesjonalna strona internetowa, pozycjonowanie na najwyższe pozycje w wyszukiwarkach, SMS przypominający o wizycie to narzędzia, które nie tylko wypromują mały gabinet lekarski, ale także pozwolą nim lepiej zarządzać. Poznaj proste i skuteczne sposoby na lepszą organizację pracy.

umiejętności komunikacyjne lekarza

Jakie umiejętności lekarza decydują o skuteczności wizyty

W dobie rozwiniętych technologii przyszłość placówek medycznych i małych gabinetów lekarskich w dużym stopniu zależy od umiejętności komunikacyjnych lekarzy. Sprawdź, czy dobrze przeprowadzona rozmowa z pacjentem zwiększy szanse na sukces rynkowy.