Zarządzający placówkami uznają konieczność działań marketingowych i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Dowiedz się, jak się rozwijać z tym obszarze.

Placówka medyczna efektywność dzialań marketingowych

Jak mierzyć efektywność działań online

Coraz więcej klinik, szpitali czy przychodni korzysta z usług ekspertów w zakresie komunikacji, rozwoju, analiz rynkowych czy strategii, ale także zatrudnia specjalistów ds. marketingu. Na co zwrócić uwagę, podejmując takie działania?

Zarządzanie przez cele

Jak zarządzać portfolio usługowym w placówce

Planując rozwój placówki niejednokrotnie myślisz o nowej strategii. Często pierwsze decyzje dotyczą inwestycji w infrastrukturę, technologie, działania komunikacyjne i wizerunkowe. Jednak niekoniecznie analizujesz dotychczasową ofertę, jej zasadność, atrakcyjność i wartość na rynku. Dowiedz się, dlaczego warto od tego zacząć.

pacjent, marketing

Jak zarządzać doświadczeniem pacjentów

Rolą kierownika jest zadbanie o to, aby wszyscy członkowie zespołu rozumieli, że pacjent jest najistotniejszy. Jak to osiągnąć, aby zamiast rywalizacji między pracownikami, koncentracji na hierarchii w strukturze organizacyjnej, wszyscy wspólnie pracowali nad marką placówki medycznej?

  Menedżerze, jak postrzegasz swoją pracę

Menedżerze, jak postrzegasz swoją pracę

Bez względu na to, jakie masz doświadczenia zawodowe i ile lat przepracowałeś w danej placówce i poza nią, zdarza się, że o swojej pracy myślisz w kategoriach znużenia, obciążenia obowiązkami, tego, co musisz, a nie chcesz. Co możesz zrobić, aby podchodzić do pracy z poczuciem misji i zarażać entuzjazmem innych?

inteligencja emocjonalna

Dlaczego rozwijać inteligencję emocjonalną

Wybuchowy szef czy szefowa, nie panujący nad tym, co i jak mówi, nieprzewidywalny i o zmiennych nastrojach - to zmora pracowników w niejednej firmie. W czym może pomóc praca nad inteligencją emocjonalną?

Jak rozwiązywać konflikty w placówce

Jak rozwiązywać konflikty w placówce

Nie zawsze istnieje możliwość zrealizowania jednocześnie interesów obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązania. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem, bardziej ze ścieraniem się emocji. Jaką postawę możemy przyjąć w sytuacji konfliktowej?

reklama leków, lekarz w reklamie

Reklama leków – czego musi unikać lekarz

Ustawa Prawo farmaceutyczne zakazuje lekarzom reklamowania produktów leczniczych, lecz suplementy diety nimi nie są. Sprawdź, czy w związku z tym osoby z wykształceniem medycznym mogą je reklamować.

  Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

  Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Menedżerowie, którzy odnoszą sukcesy zawodowe, mają pewne cechy, a także nabyte lub wrodzone umiejętności. Kluczową umiejętnością w organizacji jest umiejętność bycia asertywnym. Osoby asertywne mają jasno sprecyzowany cel, potrafią kontrolować swoje emocje, nie ulegają manipulacjom i presji emocjonalnej innych osób, otwarcie wyrażają swoje myśli, uczucia, przekonania. Dowiedz się, jak rozwijać tę cechę.

  Czy możesz się reklamować jako „najlepszy”

Czy możesz się reklamować jako „najlepszy”

„Najlepsi specjaliści”, „najnowsze zabiegi”, „najbardziej zaawansowana technologicznie przychodnia”, „Nr 1 w Polsce”, „najwyższa skuteczność leczenia” - to określenia chętnie wykorzystywane przez placówki medyczne. Sprawdź, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz informować o swoich usługach.

Spis treści Czytaj e-wydanie

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Warszawa 21.marca.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »