Akademia Menedżera 3: Zaufanie jako wartość firmy - jak je budować
Podejście bazujące na trosce o pacjenta i wzmocnieniu zaufania do ośrodka w powiązaniu z postawą firmy, która woli zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa nie jest potrzebna konkretnej osobie, to metoda warta wdrożenia w placówkach medycznych. Wiarygodność lekarzy, rzetelność i troska o zdrowie pacjentów powinny być priorytetem. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.