Akademia Menedżera 85: Jak budować markę placówki w Internecie
W mediach społecznościowych pracownicy mają łącznie 10-krotnie więcej kontaktów socjalnych niż marki pracodawców, co jest potencjałem do wykorzystania współpracujących fachowców jako swego rodzaju „adwokatów” marki czy jej „ambasadorów”. Sprawdź, jak zaangażować pracowników w budowanie renomy.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.