Zasady zgłaszania naruszeń prawa dla sygnalistów – informacja dla pracowników

Pracodawca ma obowiązek przygotować informację dla pracowników dotyczącą zasad zgłaszania naruszeń prawa.

Powinien w niej określić sposób wewnętrznego zgłaszania naruszeń prawa przez osoby zatrudnione (pracowników i innych zatrudnionych) oraz osoby współpracujące, zwane sygnalistami. Ma obowiązek również wskazać, za pośrednictwem jakich środków zgłoszenie może nastąpić.

Następnie opisuje obowiązki osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń oraz zasady przekazania informacji zwrotnej.  

Pobierz wzór informacji dla pracowników opisującej zasady zgłaszania naruszeń prawa przez sygnalistów. 

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.