Jak zwalczać mobbing – case study

/appFiles/site_102/images/autor/KZu6YmjftRb0d2E.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano: 21 listopada 2016
Jak zwalczać mobbing – case study

Pracownicy jednego z oddziałów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego złożyli do prokuratury doniesienie na kierownik zespołów wyjazdowych oddziału centralnego. Ich zdaniem stosuje ona wobec podwładnych mobbing, notorycznie ich zastrasza i obraża. Dowiedz się, jakie kroki w takiej sytuacji może podjąć dyrekcja podmiotu.

Konflikt zaczął się pod koniec czerwca br. To wówczas jedna z czterech działających w KPR organizacji związkowych przekazała Małgorzacie Popławskiej, dyrektor pogotowia, pismo ze skargą na kierownik oddziału. Było to pismo anonimowe, podpisane: „pracownicy Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego”. Anonimy zazwyczaj nie są rozpatrywane. Nie wiadomo wszak, z kim rozmawiać. Ale Małgorzata Popławska uznała, że jest to sygnał konfliktu w instytucji, którą kieruje i należy się nim zająć. Złożyła także zawiadomienie do prokuratury. Dotyczy ono nielegalnych podsłuchów, które przedstawiono dyrekcji przez pracowników jako dowód na mobbing ze strony kierownik.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
mobbing w pracy
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 26.września.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie