Jak zwalczać mobbing – case study

/appFiles/site_102/images/autor/KZu6YmjftRb0d2E.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano:
Jak zwalczać mobbing – case study

Pracownicy jednego z oddziałów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego złożyli do prokuratury doniesienie na kierownik zespołów wyjazdowych oddziału centralnego. Ich zdaniem stosuje ona wobec podwładnych mobbing, notorycznie ich zastrasza i obraża. Dowiedz się, jakie kroki w takiej sytuacji może podjąć dyrekcja podmiotu.

Konflikt zaczął się pod koniec czerwca br. To wówczas jedna z czterech działających w KPR organizacji związkowych przekazała Małgorzacie Popławskiej, dyrektor pogotowia, pismo ze skargą na kierownik oddziału. Było to pismo anonimowe, podpisane: „pracownicy Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego”. Anonimy zazwyczaj nie są rozpatrywane. Nie wiadomo wszak, z kim rozmawiać. Ale Małgorzata Popławska uznała, że jest to sygnał konfliktu w instytucji, którą kieruje i należy się nim zająć. Złożyła także zawiadomienie do prokuratury. Dotyczy ono nielegalnych podsłuchów, które przedstawiono dyrekcji przez pracowników jako dowód na mobbing ze strony kierownik.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
mobbing w pracy
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie