Kiedy możesz stosować rozmowy dyscyplinujące

Zapewnienie właściwego funkcjonowania placówki medycznej jest kluczowe dla właściwego wypełniania jej zadań. Dobra organizacja to jedno, a postępowanie personelu to drugie. Oba elementy muszą współgrać. Uchybienia leżące po stronie pracowników mogą być regulowane za pomocą stosowania kar. Czasem jednak lepszym i skuteczniejszym rozwiązaniem może okazać się rozmowa dyscyplinująca. Sprawdź, jak się do niej przygotować i kiedy ją stosować.
Każda osoba wchodząca w skład personelu placówki medycznej powinna należycie wywiązywać się ze swoich obowiązków wynikających z umówionej pracy. Dużo w tym względzie zależy od zakresu zadań i funkcji, jaką się pełni, co przekłada się na rodzaj odpowiedzialności. Inne konsekwencje będą w przypadku błędu medycznego decydującego o ludzkim życiu, a inne związane z niewywiązaniem się z obowiązku osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości na terenie placówki.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
dyscyplina pracyPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
