Jak zwalczać mobbing – case study

Pracownicy jednego z oddziałów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego złożyli do prokuratury doniesienie na kierownik zespołów wyjazdowych oddziału centralnego. Ich zdaniem stosuje ona wobec podwładnych mobbing, notorycznie ich zastrasza i obraża. Dowiedz się, jakie kroki w takiej sytuacji może podjąć dyrekcja podmiotu.
Konflikt zaczął się pod koniec czerwca br. To wówczas jedna z czterech działających w KPR organizacji związkowych przekazała Małgorzacie Popławskiej, dyrektor pogotowia, pismo ze skargą na kierownik oddziału. Było to pismo anonimowe, podpisane: „pracownicy Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego”. Anonimy zazwyczaj nie są rozpatrywane. Nie wiadomo wszak, z kim rozmawiać. Ale Małgorzata Popławska uznała, że jest to sygnał konfliktu w instytucji, którą kieruje i należy się nim zająć. Złożyła także zawiadomienie do prokuratury. Dotyczy ono nielegalnych podsłuchów, które przedstawiono dyrekcji przez pracowników jako dowód na mobbing ze strony kierownik.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
mobbing w pracyPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
