Akademia Menedżera 36: Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

Na konkurencyjnym rynku usług medycznych coraz trudniej skutecznie się wyróżnić. Świetna infrastruktura czy nowocześnie wyposażone gabinety już nie wystarczą. Liczą się wysokiej klasy specjaliści, pasjonaci, gotowi z zaangażowaniem włączać się w działania tworzące wizerunek placówki. W co warto ich zaangażować?

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
ekspertwizerunek