NFZ rozpoczął program poprawy jakości świadczeń

Wyniki ankiet satysfakcji pacjentów będą miały szczególne znaczenie dla poszczególnych placówek. Opinie pacjentów będą dla NFZ jednym z narzędzi oceny dostępności opieki i jakości świadczeń medycznych, co może umożliwić dodatkowe finansowanie najlepiej ocenianych.
Cel jest szczytny: poprawa jakości i zadowolenia pacjentów ze świadczeń opieki zdrowotnej. Narodowy Fundusz Zdrowia osiągnięcie tego zamierzenia postanowił poprzedzić analizą obecnej sytuacji w podstawowej opiece zdrowotnej, która będzie oparta nie tylko na wiedzy pracowników funduszu, ale także na opiniach i doświadczeniach ludzi korzystających z usług przychodni. Narzędziem umożliwiającym pozyskanie opinii będzie pilotażowy program badania poziomu zadowolenia pacjentów przygotowany na podstawie wyników anonimowej ankiety.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.