Metody i techniki w służbie organizacji uczących się

Dodano:
Metody i techniki w służbie organizacji uczących się

Koncepcje i idee zarządzania – choćby najbardziej porywające czy inspirujące – pozostałyby jedynie w sferze teorii, gdyby nie szły za nimi praktyczne narzędzia służące do biznesowej implementacji.

Wszelkie analizy czy prognozy gospodarcze dotyczące perspektyw funkcjonowania i rynkowego rozwoju przedsiębiorstw, z dowolnej branży, łączy obecnie jeden wspólny mianownik: permanentna zmiana. Gdy do tego dodać konieczność działania wśród społeczeństw opartych na wiedzy czy dramatycznie skracające się cykle życia produktów, otrzymujemy bardzo niesprzyjające warunki biznesowe. Po zestawieniu ich ze statystykami dotyczącymi liczby upadłości bądź likwidacji firm, choćby w minionym roku, można dojść do wniosku, że obecnie każda firma, która chce przetrwać, musi nieustannie się uczyć i ewoluować. Słowem, postawić na samodoskonalenie się i innowacje, dostosowując strategię i ofertę do zmieniających się rynkowych oczekiwań i realiów. Niby oczywiste, ale jak to zrobić?

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
zarządzanie
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Oddychanie Posturalne

Warszawa 17.października.2017

Oddychanie Posturalne. Zintegrowane Podejście do Postępowania Leczniczego. Patomechanika Wzorca Kompleksu Piersiowo-Brzusznego

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie