Paweł Walicki: Trzeba oceniać oczami klienta i pracownika

/appFiles/site_102/images/autor/g4VOD7auehtxAYH.jpeg

Autor: Magdalena Okoniewska

Dodano: 2 stycznia 2020
Paweł Walicki: Trzeba oceniać oczami klienta i pracownika

W rozproszonej strukturze konieczna jest praca zespołowa, delegowanie obowiązków, zadań i odpowiedzialności, uznanie i szacunek dla wiedzy, doświadczenia i intuicji innych. W tym wszystkim ludzie mają kluczowe znaczenie – ich kompetencje, zaangażowanie, chęć rozwoju, ale także lojalność, uczciwość i życzliwość. Sprawdź, jak skutecznie zarządzać powiększającą się organizacją. Rozmowa z Pawłem Walickim, prezesem Centrum Medycznego CMP w Warszawie.

Myślę, że to kwestia etapu, na jakim firma rodzinna się znajduje. CMP powstało w 2002 roku – wykorzystywaliśmy rodzinę, jej zapał i naszą więź, aby jak najszybciej rozwijać spółkę. Wszystkie ręce na pokład, tania, a właściwie darmowa siła robocza (nie pobieraliśmy wynagrodzeń przez jakiś czas, bo wszystko reinwestowaliśmy), plany i spotkania prywatne, ale z markerem w ręku i tablicą. Kłótnie i spory, budowanie małych koalicji, ale też po prostu więź, która nas zawsze scalała.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
wywiad