Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

Dbamy o jakość świadczonych usług medycznych. Chcemy, aby nasze świadczenia były wykonywane na najwyższym poziomie. Nasze serca i drzwi przychodni są i będą otwarte dla wszystkich potrzebujących. Czy w takim podejściu tkwi sukces wałbrzyskiej przychodni? Rozmowa z LIDIĄ DZIUBEK, wiceprezesem NZOZ Śródmieście-Biały Kamień sp. z o.o. w Wałbrzychu

Przychodnia działa już 18 lat i jest wysoko oceniania przez pacjentów. Co się do tego przyczynia?

Przychodnia zlokalizowana jest w starej części Wałbrzycha, więc nasi pacjenci związani są z nami od lat. Zatrudniamy 10 lekarzy POZ. Pacjent ma zatem możliwość wyboru swojego specjalisty. Często znamy kilka pokoleń z jednej rodziny, dlatego mamy wiedzę nie tylko o problemach zdrowotnych, ale także rodzinnych, czy socjalnych. Można powiedzieć, że stanowimy wraz z pacjentami, jedną wielką rodzinę. Oczywiście wiadomo, że pacjent chętniej przyjdzie do lekarza, który go zna od lat, bo łatwiej porozmawiać z nim o problemach zdrowotnych i wspólnie podjąć próby ich rozwiązania. Staramy się zawsze wysłuchać pacjenta, bo każde słowo jest istotne do ustalenia właściwego rozpoznania, ukierunkowania leczenia czy dalszej diagnostyki.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktyki
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie