Odwrót od outsourcingu usług – case study

/appFiles/site_102/images/autor/KZu6YmjftRb0d2E.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano:
Odwrót od outsourcingu usług – case study

Po latach outsourcingowego szaleństwa, kiedy placówki oddawały w obce ręce wszystko, od usług medycznych, przez sprzątanie, naprawy, ochronę, do kuchni i pralni, dziś następuje odwrót od tej praktyki. Powoli placówki żegnają się z firmami zewnętrznymi i zatrudniają własnych pracowników. Z czego to wynika?

Głównym i zasadniczym powodem takiego zjawiska jest wzrost cen takich usług, ale nie tylko. Niektóre placówki stwierdzają, że świadczona usługa nie jest w pełni satysfakcjonująca. Inne, że przez korzystanie z firmy zewnętrznej w szpitalu następuje dublowanie funkcji. Pozostali szukają pomysłu na zagospodarowanie niewykorzystanych w pełni pomieszczeń.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie