Odwrót od outsourcingu usług – case study

/appFiles/site_102/images/autor/NREnwpmtqGeT6zJ.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano: 23 lutego 2017
Odwrót od outsourcingu usług – case study

Po latach outsourcingowego szaleństwa, kiedy placówki oddawały w obce ręce wszystko, od usług medycznych, przez sprzątanie, naprawy, ochronę, do kuchni i pralni, dziś następuje odwrót od tej praktyki. Powoli placówki żegnają się z firmami zewnętrznymi i zatrudniają własnych pracowników. Z czego to wynika?

Głównym i zasadniczym powodem takiego zjawiska jest wzrost cen takich usług, ale nie tylko. Niektóre placówki stwierdzają, że świadczona usługa nie jest w pełni satysfakcjonująca. Inne, że przez korzystanie z firmy zewnętrznej w szpitalu następuje dublowanie funkcji. Pozostali szukają pomysłu na zagospodarowanie niewykorzystanych w pełni pomieszczeń.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

×Nie udało się uruchomić wyszukiwarki, jeśli problem wystąpi ponownie prosimy o kontakt.