Dobry wizerunek placówki medycznej pomoże w pozyskaniu najlepszych specjalistów

/appFiles/site_102/images/autor/NVXcw5AG6Bxb8MC.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 12 kwietnia 2016
Dobry wizerunek placówki medycznej pomoże w pozyskaniu najlepszych specjalistów

Do budowania wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy można wykorzystywać bardzo proste mechanizmy. Na dobrej opinii powinno zależeć nie tylko dyrekcji. To w końcu pracownicy kreują pozytywny lub negatywny wizerunek swojego pracodawcy. Tym samym powinni być zaangażowani we wszelkie działania komunikacyjne mające na celu jego poprawę.

W branży medycznej dobrzy specjaliści są na wagę złota. Trudno ich pozyskać, gdy wizerunek placówki pozostawia wiele do życzenia. Jednak nawet, gdy placówka ma już świetnych specjalistów, fundusze i sponsorów, może się za nią ciągnąć zła reputacja. Nie tylko dyrekcji powinno zależeć, aby placówka medyczna cieszyła się dobrą opinią.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie