Marka placówki – jak ją zmierzyć

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 30 maja 2019
Marka placówki – jak ją zmierzyć

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Możesz szczycić się rosnącymi wynikami sprzedaży czy rosnącym udziałem w rynku, ale brand placówki wcale nie musi być równie silny. Być może skala działań (szerokość oferty) czy brak konkurencji w najbliższej okolicy (np. w przypadku jedynego podmiotu świadczącego usługi POZ) chwilowo zdominowały rynek, ale to nie oznacza, że taka placówka medyczna cieszy się uznaniem, jest wyłącznie dobrze kojarzona i umie tworzyć satysfakcjonujące relacje z pacjentami.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie