Marka placówki – jak ją zmierzyć

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 30 maja 2019
Marka placówki – jak ją zmierzyć

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Możesz szczycić się rosnącymi wynikami sprzedaży czy rosnącym udziałem w rynku, ale brand placówki wcale nie musi być równie silny. Być może skala działań (szerokość oferty) czy brak konkurencji w najbliższej okolicy (np. w przypadku jedynego podmiotu świadczącego usługi POZ) chwilowo zdominowały rynek, ale to nie oznacza, że taka placówka medyczna cieszy się uznaniem, jest wyłącznie dobrze kojarzona i umie tworzyć satysfakcjonujące relacje z pacjentami.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.