Wyprzedź konkurencję – jakie działania podjąć

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Wyprzedź konkurencję – jakie działania podjąć

Menedżerowie są coraz bardziej świadomi presji rosnącej konkurencji. Zmagania, które podejmują, nie zawsze wynikają z planów strategicznych placówki medycznej. Często są przypadkowe. Co zatem robić, aby pomóc placówce w utrzymaniu pozycji lidera na rynku?

Widząc rozwój usług, promocje cenowe, otwartość na nowych (np. zagranicznych) pacjentów w konkurencyjnych placówkach nie chcemy pozostać w tyle. Choć czas jest szalenie istotny w działaniach komunikacyjnych, decyzje wizerunkowe i dotyczące pozycjonowania na rynku nie mogą być w żadnym razie podejmowane ad hoc. Zawsze powinny wynikać z przyjętej strategii.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
konkurencja

Spis treści Czytaj e-wydanie