Wyprzedź konkurencję – jakie działania podjąć

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 29 listopada 2016
Wyprzedź konkurencję – jakie działania podjąć

Menedżerowie są coraz bardziej świadomi presji rosnącej konkurencji. Zmagania, które podejmują, nie zawsze wynikają z planów strategicznych placówki medycznej. Często są przypadkowe. Co zatem robić, aby pomóc placówce w utrzymaniu pozycji lidera na rynku?

Widząc rozwój usług, promocje cenowe, otwartość na nowych (np. zagranicznych) pacjentów w konkurencyjnych placówkach nie chcemy pozostać w tyle. Choć czas jest szalenie istotny w działaniach komunikacyjnych, decyzje wizerunkowe i dotyczące pozycjonowania na rynku nie mogą być w żadnym razie podejmowane ad hoc. Zawsze powinny wynikać z przyjętej strategii.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
konkurencja

Spis treści Czytaj e-wydanie