Jak zadbać o komunikację w kryzysie

O problemach z komunikacją nie myślimy dopóty, dopóki nie trafimy na sfrustrowanego pacjenta, nie przydarzy się wypadek lub zatrucie pokarmowe wśród chorych w placówce. Jak się do nich przygotować, aby nie pogłębić kryzysu?
Możemy zamieścić w placówce tabliczkę, jakim przedstawicielom telewizji czy prasy zabraniamy wstępu, albo stosować metody „spychologii stosowanej”, kryjąc znajomych po fachu i wykazując solidarność. Niestety to nierzadko pierwszy moment na refleksję, jak zachować się w sytuacjach kryzysowych, kto i za co odpowiada.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.