NFZ rozpoczął program poprawy jakości świadczeń

Dodano:
NFZ rozpoczął program poprawy jakości świadczeń

Wyniki ankiet satysfakcji pacjentów będą miały szczególne znaczenie dla poszczególnych placówek. Opinie pacjentów będą dla NFZ jednym z narzędzi oceny dostępności opieki i jakości świadczeń medycznych, co może umożliwić dodatkowe finansowanie najlepiej ocenianych.

Cel jest szczytny: poprawa jakości i zadowolenia pacjentów ze świadczeń opieki zdrowotnej. Narodowy Fundusz Zdrowia osiągnięcie tego zamierzenia postanowił poprzedzić analizą obecnej sytuacji w podstawowej opiece zdrowotnej, która będzie oparta nie tylko na wiedzy pracowników funduszu, ale także na opiniach i doświadczeniach ludzi korzystających z usług przychodni. Narzędziem umożliwiającym pozyskanie opinii będzie pilotażowy program badania poziomu zadowolenia pacjentów przygotowany na podstawie wyników anonimowej ankiety.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
NFZ
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 30.października.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Katowice 15.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie