Akademia Menedżera 81: Jak rozwiązać konflikt z trudnym pacjentem
Sytuacje, przez które rodzą się poważne konflikty między pacjentami a personelem medycznym, te najbardziej emocjonalne, dotyczą zachowania lekarza czy pielęgniarki, a nie ich kompetencji, których przecież pacjenci nie są w stanie ocenić. Co może pomóc w rozwiązaniu konfliktu z pacjentem?
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.