Akademia Menedżera 16: Jak zarządzać doświadczeniem klienta 

Choć pojęcia lojalności i budowania relacji z pacjentem nie są już obce większości menedżerów, wciąż sporadycznie umiemy spojrzeć na swoją klinikę czy przychodnię oczami pacjenta czy personelu. Nie umiemy analizować miejsca, usług, skojarzeń z naszą placówką. Z najnowszego dodatku "Akademia Menedżera" dowiesz się, jak kształtować relacje z pacjentami.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.