Akademia Menedżera 15: Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników
Menedżer powinien zadbać o szkolenia personelu w zakresie umiejętności nawiązywania kontaktu, słuchania, komunikowania się czy asertywności. Pacjenci coraz częściej zwracają bowiem na to uwagę i jest to decydujący czynnik w wyborze placówki. Co jeszcze powinien wiedzieć szef placówki, aby aktywnie współuczestniczyć w kształtowaniu rozwoju swoich pracowników? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.