Akademia Menedżera 43: Jak budować komunikację z pacjentami

Gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, wciąż są takie placówki medyczne, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Sprawdź, co możesz zyskać, podejmując działania marketingowe i public relations. 

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
komunikacjapacjent