W czym placówce pomogą badania marketingowe

Dodano: 8 marca 2016
W czym placówce pomogą badania marketingowe

Badania marketingowe ułatwią proces decyzyjny dotyczący hipotez biznesowych, działań rynkowych i produktowych w ochronie zdrowia. Kosztują mniej, niż nowy produkt czy usługa, której nie zaakceptuje rynek.

Metody jakościowe pozwalają firmie odpowiedzieć na pytania: „jak?” i „dlaczego?” czyli pozwalają poznać szczegółowe motywy zachowań klientów (zarówno jednej konkretnej firmy, jak i firm konkurencyjnych) oraz ich opinie na interesujące dla nas tematy oraz odpowiedzieć na kluczowe pytania w kontekście decyzji, którą zamierzamy podjąć. Umożliwiają zrozumienie punktu widzenia klienta, skupiają się zwykle na jego skojarzeniach, postawach i wyobrażeniach. Metody jakościowe stosowane są dla lepszego zrozumienia zachowań konsumentów.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Słowa kluczowe:
marketing