Jak kontrolować jakość w placówce

/appFiles/site_102/images/autor/zyfL9nIDi3YbCxE.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 12 lipca 2018
Jak kontrolować jakość w placówce

Zarządzanie jakością w placówce medycznej nierozerwalnie wiąże się z określeniem wyraźnych celów jakościowych, a następnie kontrolą ich realizacji. Jeśli myślisz poważnie o jakości, nie możesz jedynie „kupić” sobie certyfikatu jakości. Dowiedz się, jak szukać odpowiedzi na pytanie, czym jest jakość, w jaki sposób zapewnić tę jakość, jakim kosztem i jaki efekt tych działań będzie zadowalający?

Normy jakościowe wymagają, aby na każdym poziomie organizacji wyznaczyć cele dotyczące jakości. Dodatkowo powinny one korespondować z polityką jakości, która jest głównym dokumentem systemu zarządzania jakością i zwykle zawiera główne cele placówki medycznej. Niemal każdy cel, który określa sposób rozwoju organizacji, jest związany z jakością.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
jakośćkontrola