Jak rozwijać nowe usługi w gabinecie

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 2 maja 2018
Jak rozwijać nowe usługi w gabinecie

Każda placówka ochrony zdrowia, nawet całkiem mała, staje przed wyborem drogi rozwoju. Jedni stawiają na wzrost zatrudnienia fachowców, inni poszerzają infrastrukturę i doposażają gabinety. Oto wskazówki, jak w prosty i tani sposób stworzysz popyt na nowe usługi wśród swoich pacjentów.

Decyzja o poszerzeniu usług nie powinna być podyktowana ślepym naśladownictwem działań konkurencji. Oczywiście warto trzymać rękę na pulsie i rozwijać wiedzę o rynku i poczynaniach najbliższej konkurencji, a także interesować się trendami, jednak przede wszystkim trzeba słuchać dotychczasowych pacjentów. I inicjować rozmowy z nimi. Dzięki temu dowiemy się, jakie mają potrzeby, dlaczego kolejny raz korzystają z naszych usług,jak również dlaczego niektórzy zdecydowali się na wizyty jednorazowe i poszukują innych specjalistów. Wiele ograniczeń jest w nas – mamy obiekcje, by spytać pacjenta wprost w gabinecie o wiele podstawowych kwestii, począwszy od tego, jak do nas trafił, skończywszy na pozyskaniu feedbacku, czy naprawdę był zadowolony z usługi (by ponowić wizytę i zarekomendować nas innym), czy czegoś mu brakowało i jakie ma dalsze potrzeby (np. estetyczne czy w zakresie komfortu, elastycznego grafiku wizyt).

Pozostało jeszcze 81 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingpacjent

Spis treści Czytaj e-wydanie