Jak rozwijać nowe usługi w gabinecie

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Jak rozwijać nowe usługi w gabinecie

Każda placówka ochrony zdrowia, nawet całkiem mała, staje przed wyborem drogi rozwoju. Jedni stawiają na wzrost zatrudnienia fachowców, inni poszerzają infrastrukturę i doposażają gabinety. Oto wskazówki, jak w prosty i tani sposób stworzysz popyt na nowe usługi wśród swoich pacjentów.

Decyzja o poszerzeniu usług nie powinna być podyktowana ślepym naśladownictwem działań konkurencji. Oczywiście warto trzymać rękę na pulsie i rozwijać wiedzę o rynku i poczynaniach najbliższej konkurencji, a także interesować się trendami, jednak przede wszystkim trzeba słuchać dotychczasowych pacjentów. I inicjować rozmowy z nimi. Dzięki temu dowiemy się, jakie mają potrzeby, dlaczego kolejny raz korzystają z naszych usług,jak również dlaczego niektórzy zdecydowali się na wizyty jednorazowe i poszukują innych specjalistów. Wiele ograniczeń jest w nas – mamy obiekcje, by spytać pacjenta wprost w gabinecie o wiele podstawowych kwestii, począwszy od tego, jak do nas trafił, skończywszy na pozyskaniu feedbacku, czy naprawdę był zadowolony z usługi (by ponowić wizytę i zarekomendować nas innym), czy czegoś mu brakowało i jakie ma dalsze potrzeby (np. estetyczne czy w zakresie komfortu, elastycznego grafiku wizyt).

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingpacjent
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Wrocław 04.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 05.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie