Przejrzysta strona internetowa placówki wspomoże jej cele biznesowe
Zadbaj o komfort pacjentów już na etapie poszukiwania przez nich informacji, konsultacji czy zabiegów. Przyjemna wizualnie strona internetowa sprawi, że placówka medyczna już przy pierwszym kontakcie wykreuje właściwy, pozytywny wizerunek i przyjazny stosunek. Jakie funkcjonalności musisz zagwarantować, aby tak się stało?
Badania pokazują, że potencjalni pacjenci postrzegają daną placówkę medyczną przez pryzmat jej strony internetowej. Co się z tym wiąże, oceniają czy jest liderem w branży czy można jej zaufać czy lepiej wybrać jej konkurencję. Według najnowszych badań aż 88% osób mając problem ze zdrowiem szuka informacji i rozwiązania w Internecie, natomiast tylko 77% porady u lekarza. Podobnie wygląda wyszukiwanie centrów medyczno-rehabilitacyjnych, szpitali, przychodni czy lekarzy z gabinetów prywatnych. Najszybciej i najłatwiej zacząć je właśnie w sieci.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.