W czym placówce pomogą badania marketingowe

Dodano: 8 marca 2016
W czym placówce pomogą badania marketingowe

Badania marketingowe ułatwią proces decyzyjny dotyczący hipotez biznesowych, działań rynkowych i produktowych w ochronie zdrowia. Kosztują mniej, niż nowy produkt czy usługa, której nie zaakceptuje rynek.

Metody jakościowe pozwalają firmie odpowiedzieć na pytania: „jak?” i „dlaczego?” czyli pozwalają poznać szczegółowe motywy zachowań klientów (zarówno jednej konkretnej firmy, jak i firm konkurencyjnych) oraz ich opinie na interesujące dla nas tematy oraz odpowiedzieć na kluczowe pytania w kontekście decyzji, którą zamierzamy podjąć. Umożliwiają zrozumienie punktu widzenia klienta, skupiają się zwykle na jego skojarzeniach, postawach i wyobrażeniach. Metody jakościowe stosowane są dla lepszego zrozumienia zachowań konsumentów.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketing

Spis treści Czytaj e-wydanie