W czym placówce pomogą badania marketingowe

Dodano: 8 marca 2016
W czym placówce pomogą badania marketingowe

Badania marketingowe ułatwią proces decyzyjny dotyczący hipotez biznesowych, działań rynkowych i produktowych w ochronie zdrowia. Kosztują mniej, niż nowy produkt czy usługa, której nie zaakceptuje rynek.

Metody jakościowe pozwalają firmie odpowiedzieć na pytania: „jak?” i „dlaczego?” czyli pozwalają poznać szczegółowe motywy zachowań klientów (zarówno jednej konkretnej firmy, jak i firm konkurencyjnych) oraz ich opinie na interesujące dla nas tematy oraz odpowiedzieć na kluczowe pytania w kontekście decyzji, którą zamierzamy podjąć. Umożliwiają zrozumienie punktu widzenia klienta, skupiają się zwykle na jego skojarzeniach, postawach i wyobrażeniach. Metody jakościowe stosowane są dla lepszego zrozumienia zachowań konsumentów.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketing
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 23.października.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Dokumentacja RODO w placówce medycznej. Czy jesteśmy przygotowani na kontrolę?

Warszawa 29.października.2018

Praktyka stosowania RODO w placówkach medycznych.

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie