Akademia Menedżera 17: Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

Coraz częściej placówki kierują się troską o pacjenta i wolą zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa jest potrzebna konkretnej osobie. Z najnowszego dodatku „Akademia Menedżera” dowiesz się, dlaczego warto wdrożyć tę metodę w placówkach medycznych.

Akademia Menedżera 16: Jak zarządzać doświadczeniem klienta 

Choć pojęcia lojalności i budowania relacji z pacjentem nie są już obce większości menedżerów, wciąż sporadycznie umiemy spojrzeć na swoją klinikę czy przychodnię oczami pacjenta czy personelu. Nie umiemy analizować miejsca, usług, skojarzeń z naszą placówką. Z najnowszego dodatku "Akademia Menedżera" dowiesz się, jak kształtować relacje z pacjentami.

Akademia Menedżera 15: Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników

Menedżer powinien zadbać o szkolenia personelu w zakresie umiejętności nawiązywania kontaktu, słuchania, komunikowania się czy asertywności. Pacjenci coraz częściej zwracają bowiem na to uwagę i jest to decydujący czynnik w wyborze placówki. Co jeszcze powinien wiedzieć szef placówki, aby aktywnie współuczestniczyć w kształtowaniu rozwoju swoich pracowników? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 14: Wyznaczanie priorytetów w pracy menedżera

Codziennie w pracy doświadczamy sytuacji, w których inne osoby zwracają się do nas z różnymi prośbami o wykonanie określonych zadań lub podjęcie czynności. Czasem jest to oczekiwanie drobnej pomocy, a niekiedy żądanie poparte nadrzędnością służbową. Jak nie dopuścić do sytuacji, w której umysł mówi - tak, a ciało – nie? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 13: Bez szefa, ale z efektami - innowacyjne zarządzanie

Organizacje turkusowe zachęcają do tego, abyśmy korzystali z wszelkich swoich zasobów osobowości, wykorzystując je w swojej pracy. Z kolei system zarządzania oparty jest na relacjach między pracownikami bez potrzeby hierarchii czy konsensusu. Czy sprawdzi się w ochronie zdrowia? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 12: Strategia gwarantem sukcesu rynkowego placówki

Przygotowanie i wdrożenie strategii działania przygotuje placówkę medyczną na konkurowanie z innymi, dynamicznie rozwijającymi się na rynku podmiotami. Od czego zatem zacząć i jak przejść przez ten proces? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 11: Zarządzanie zmianą - praktyczne porady

Przyzwyczajenia oraz nawyki wypracowywane przez lata są trudnym obszarem do zmiany. Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji?  O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 10: Cyfryzacja w służbie jakości

Rządowy projekt cyfryzacji, który zakłada zintegrowanie wszystkich świadczeń medycznych w jeden system informacji medycznej, wymusza na placówkach medycznych zmiany natury technologicznej, kadrowej i organizacyjnej. Jak się do nich dostosować? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 9: Jak w nowoczesny sposób zarządzać kadrą medyczną

Kompetencje i zaangażowanie pracowników czy odpowiednia organizacja pracy i motywacja ze strony menedżera – co decyduje o sukcesach firm medycznych? Teorie zarządzania wskazują na różne czynniki, a uznane korporacje podsuwają nowe metody. Jak zastosować tę wiedzę w praktyce? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 8: Praktyczne metody i techniki zarządzania

Koncepcje i idee zarządzania – choćby najbardziej porywające czy inspirujące – pozostałyby jedynie w sferze teorii, gdyby nie szły za nimi praktyczne narzędzia służące do biznesowej implementacji. O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.