Akademia Menedżera 7: Strategia, modele biznesowe a zarządzanie ryzykiem

Wiele placówek medycznych nie łączy zagrożeń ze strategią, lecz traktuje zarządzanie nimi jako osobną funkcję. Analizy wskazują, że to błąd. Zarządzanie ryzykiem trzeba włączyć w strategię organizacji i uwzględnić w modelu biznesowym. O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Akademia Menedżera 6: Ludzka strona zarządzania ryzykiem

Nie istnieje jedna metoda, strategia czy program, które całkowicie uchronią placówkę medyczną przed nieprzewidzianymi wydarzeniami. Istnieje jednak wiele czynników, które skutecznie je zminimalizują, m.in. konkretne cechy ekipy zarządzającej. O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Klub Menedżera, prezentacje z 8 października: Fundusze unijne dla ochrony zdrowia 2014-2020

Do pobrania prezentacje: 1. Czynniki sukcesu - kto ma największe szanse w konkursach unijnych?, 2. Harmonogramy i konkursy unijne w ochronie zdrowia, 3. Skuteczne przygotowanie projektów w ramach perspektywy 2014 - 2020, 4. Zasady wdrażania środków unijnych w ochronie zdrowia

Akademia Menedżera 5: Jak uniknąć porażki w zarządzaniu projektem

W dziedzinie zarządzania nie ma cudownych recept na sukces. Niezbędne są ciężka praca, zdrowy rozsądek oraz trafny dobór najskuteczniejszych metod do zrealizowania tego, co zamierzamy. Warto korzystać z dostępnych rozwiązań, które mogą oszczędzić wielu kosztów i sporo zachodu. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".

Akademia Menedżera 4: Outsourcing w placówkach medycznych

Outsourcing stanowi współcześnie jedną z kluczowych koncepcji zarządzania. Jest powszechnie stosowany zarówno w krajach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Jeżeli wdrożenie outsourcingu ma przynieść wymierne korzyści, wymaga rzetelnego podejścia i szerokiej analizy. Nowoczesny outsourcing dobrej jakości oznacza przede wszystkim poprawę wydajności zleceniodawcy oraz umożliwia mu korzystanie z fachowej wiedzy i bogatego doświadczenia zewnętrznych ekspertów. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".

Akademia Menedżera 3: Zaufanie jako wartość firmy - jak je budować

Podejście bazujące na trosce o pacjenta i wzmocnieniu zaufania do ośrodka w powiązaniu z postawą firmy, która woli zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa nie jest potrzebna konkretnej osobie, to metoda warta wdrożenia w placówkach medycznych. Wiarygodność lekarzy, rzetelność i troska o zdrowie pacjentów powinny być priorytetem. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".

Akademia Menedżera 2: Od partnerstwa do skutecznej komunikacji

Zdecydowana większość placówek uznaje konieczność działań w zakresie marketingu i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Jednak coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarz, często szef placówki medycznej, decyduje się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu. Czy warto? O tym w najnowszym dodatku Akademii Menedżera.