Fachowiec od PR zwiększy wiarygodność placówki medycznej

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Fachowiec od PR zwiększy wiarygodność placówki medycznej

Coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarz, często szef placówki medycznej, decyduje się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu. To pozwala mu uniknąć balansowania na pograniczu populizmu, szokowania i śmieszności w działaniach komunikacyjnych. 

Ogrom reklam środków przeciwbólowych i różnego rodzaju suplementów diety powoduje, że przestajemy odróżniać od siebie kolejne spoty, przekazy reklamowe. Także formuła polecania przez profesorów, medyczne autorytety, staje się przytłaczająca. Gdy poszczególne twarze widzimy po raz kolejny – w innych reklamach innych produktów, dociera do nas, że postać ucharakteryzowana i ubrana w taki sposób, by zbudzić zaufanie, jest jedynie aktorem. Co bywa frustrujące, a z czasem godzi w wizerunek reklamodawcy, który może być postrzegany jako manipulator czy wręcz oszust. Ma to potwierdzenie w takich głośnych przypadkach jak case study Neo-Mag Aflofarmu, któremu sąd nałożył kilkumilionową karę za wprowadzanie odbiorców w błąd, zarzuty wystosowały UOKiK i Komisja Etyki Reklamy.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie