Jak profesjonalnie obsługiwać pacjenta w rejestracji

Pacjent kontaktujący się z placówką dowolną drogą oczekuje szybkiej i sprawnej obsługi o jak najwyższej jakości. Dla podmiotów ochrony zdrowia kluczowym segmentem ich działalności staje się więc wysoko wykwalifikowana rejestracja. Jak zatem obsługiwać pacjenta?
Rejestracja pełni w placówce medycznej wiele funkcji. Po pierwsze – jest to miejsce o dużym znaczeniu organizacyjnym. To tam pacjent umawia się na wizyty, odbiera wyniki, szuka informacji o usługach itp. Dobrze zorganizowana recepcja w dużej mierze przekłada się na sprawną pracę całej placówki.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
