Jak profesjonalnie obsługiwać pacjenta w rejestracji

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 30 września 2020
Jak profesjonalnie obsługiwać pacjenta w rejestracji

Pacjent kontaktujący się z placówką dowolną drogą oczekuje szybkiej i sprawnej obsługi o jak najwyższej jakości. Dla podmiotów ochrony zdrowia kluczowym segmentem ich działalności staje się więc wysoko wykwalifikowana rejestracja. Jak zatem obsługiwać pacjenta?

Rejestracja pełni w placówce medycznej wiele funkcji. Po pierwsze – jest to miejsce o dużym znaczeniu organizacyjnym. To tam pacjent umawia się na wizyty, odbiera wyniki, szuka informacji o usługach itp. Dobrze zorganizowana recepcja w dużej mierze przekłada się na sprawną pracę całej placówki.

Czytaj więcej na temat organizacji pracy rejestracji medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.