Jak profesjonalnie obsługiwać pacjenta w rejestracji

/appFiles/site_102/images/autor/HXKk7ig1M0wWP9h.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 30 września 2020
Jak profesjonalnie obsługiwać pacjenta w rejestracji

Pacjent kontaktujący się z placówką dowolną drogą oczekuje szybkiej i sprawnej obsługi o jak najwyższej jakości. Dla podmiotów ochrony zdrowia kluczowym segmentem ich działalności staje się więc wysoko wykwalifikowana rejestracja. Jak zatem obsługiwać pacjenta?

Rejestracja pełni w placówce medycznej wiele funkcji. Po pierwsze – jest to miejsce o dużym znaczeniu organizacyjnym. To tam pacjent umawia się na wizyty, odbiera wyniki, szuka informacji o usługach itp. Dobrze zorganizowana recepcja w dużej mierze przekłada się na sprawną pracę całej placówki.

Pozostało jeszcze 76 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.