Czy personel medyczny może domagać się zwrotu kosztów za zniszczone przez pacjenta okulary

Dodano:
Czy personel medyczny może domagać się zwrotu kosztów za zniszczone przez pacjenta okulary

Pacjent uderzył pielęgniarkę w twarz, zerwał jej okulary i je zniszczył w trakcie dyżuru na oddziale. Pielęgniarka w trakcie zdarzenia nie odniosła uszczerbku na zdrowiu. Wydarzenie zostało zakwalifikowane jako zdarzenie potencjalnie wypadkowe. Pielęgniarka żąda od dyrekcji szpitala zwrotu kosztu za zniszczone okulary. Czy pracodawca musi zwrócić koszty zniszczonych okularów? Placówka medyczna nie ma obowiązku zwracania pracownikowi kosztów zakupu nowych okularów, jeśli dotychczasowe uległy zniszczeniu w związku z wykonywaniem pracy.

Prawo do otrzymania od pracodawcy okularów korygujących wzrok mają jedynie pracownicy, którzy na podstawie orzeczenia lekarskiego wydanego w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej muszą stosować okulary podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego.

Pozostało jeszcze 51 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
pacjentzwrot kosztów
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie