System do udzielania teleporad – jakie wskazówki powinieneś znać

/appFiles/site_102/images/autor/Zh8DWEFeCvqkrop.jpeg

Autor: Anna Słowińska

Dodano: 26 października 2020
System do udzielania teleporad – jakie wskazówki powinieneś znać

Rozpoczęcie udzielania teleporad z wykorzystaniem narzędzia Centrum e-Zdrowia powinno być poprzedzone wysłaniem zgłoszenia lekarza lub podmiotu, w którym będą zawarte podstawowe informacje o podmiocie i wykaz pracowników medycznych, którzy będą udzielać e-wizyt. Sprawdź, jak wysłać zgłoszenie i poznaj ważne rady związane z obsługą systemu.

  • Rozpoczęcie udzielania teleporad z wykorzystaniem narzędzia Centrum e-Zdrowia, powinno być poprzedzone wysłaniem zgłoszenia lekarza lub podmiotu, w którym będą zawarte podstawowe informacje o podmiocie (REGON, nazwa) oraz wykaz pracowników medycznych (lekarzy lub pielęgniarek), którzy będą udzielać e-wizyt w narzędziu Centrum e-Zdrowia.

  • Informacje o teleporadach należy umieścić w sposób widoczny i ogólnodostępny w miejscu udzielenia świadczeń, czyli najlepiej na tablicy ogłoszeń.

  • Dokumentowanie teleporady odbywa się za pomocą karty teleporady, którą uprawniony do udzielania teleporad lekarz wypełnia na koniec e-wizyty.

  • Czytaj więcej na temat telemedycyny i e-usług w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.