Monitorowanie poziomu jakości usług w ochronie zdrowia

Fundamentem zarządzania jakością jest wykrycie błędów i braków w obszarze jakości, które muszą zostać naprawione, usunięte. Jednym z pierwszych celów, do jakich powinien dążyć pełnomocnik ds. jakości w placówce medycznej, jest zapewnienie systematycznego pomiaru jakości.
W celu wyeliminowania błędów, mogących wystąpić w powyższych obszarach, należy podejmować działania mające na celu poprawę jakości usług zdrowotnych.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
jakość w ochronie zdrowiaPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
