Jak rozwijać kluczowe kompetencje menedżera

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Jak rozwijać kluczowe kompetencje menedżera

Menedżerowie, którzy zdobywali wiedzę kilkanaście lat temu, pamiętają podstawy zarządzania i treningu kierowniczego, gdzie najważniejszymi kompetencjami menedżerskimi było zarządzanie personelem (w tym grupą, na różnych etapach jej rozwoju), nadzorowanie, motywowanie, organizowanie, zarządzanie budżetem. Co jest ważne obecnie?

Z czasem konieczne stało się rozwijanie wiedzy i umiejętności w kierunku współdzielenia decyzyjności i odpowiedzialności – zarządzanie partycypacyjne – oraz szerokie kompetencje w zakresie zarządzania projektami i organizacji prac projektowych (często koordynując prace firm outsourcingowych i pracowników, a nie realizując je samodzielnie). To połączenie umiejętności planowania, realizacji i raportowania, wraz z wiedzą z zakresu SCRUM w zakresie zarządzania procesami.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
kompetencjemenedżer
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie