5 sposobów na skrócenie kolejek w poradniach

/appFiles/site_102/images/autor/mnobG4gAJBp85ZV.jpeg

Autor: Greta Kanownik

Dodano:
5 sposobów na skrócenie kolejek w poradniach

Placówki medyczne dążą do zmniejszenia skutków braku dyscypliny wśród pacjentów, np. przed konsultacją wysyłają SMS-y z przypomnieniem. Jakie jeszcze działania można podjąć, aby nie zaburzyć harmonogramu pracy poradni, w sytuacji gdy chorzy coraz częściej nie zgłaszają się na wyznaczone wizyty?

Jedna z prywatnych placówek medycznych w województwie podlaskim obsługuje około 6 tys. pacjentów. Średnio 10% z nich nie przychodzi na umówione wizyty. Nie byłoby problemu, gdyby zgłaszali to wcześniej. Wiele mówi się o prawach pacjenta, ale warto też zacząć rozmawiać o obowiązkach. Dzwonienie do każdego z pacjentów w dzień wizyty, czy pojawi się w poradni, jest dla placówek niewykonalne.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Katowice 01.lutego.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 02.lutego.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie