Efektywność pracy w dobie pandemii - co może zrobić menedżer
Opracowanie procedur i instrukcji na czas kryzysu, a także systematyczne informowanie pracowników o podejmowanych działaniach to narzędzia, które pomogą każdemu kierownikowi w czasach koronawirusa. Jak zarządzać personelem medycznym i niemedycznym w tym czasie?
Zarządzanie w czasie pandemii i wynikających z niej konsekwencji: przeciążenia pracą, długotrwałego stresu czy też lęku stawia przed zarządzającymi podmiotami leczniczymi nowe wyzwania. Dlatego warto uświadomić sobie, jakie narzędzia mogą być pomocne szefom. Zarówno te, które już stosują w swojej pracy, a być może nowe, które ułatwią kierowanie ludźmi w obecnym czasie. Można powiedzieć, że jest to pozytywna konsekwencja zarządzania w trudnych sytuacjach. Kryzys wymusza wprowadzenie nowych nawyków organizacyjnych, które pozostaną w podmiocie leczniczym na długo.
Czytaj więcej na temat zatrudniania kierowników w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.